ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΥ

Τώρα πια όλο και περισσότεροι καταφέρνουν να διακόψουν το κάπνισμα με τη βοήθεια του βελονισμού.

Ο βελονισμός αποτελεί την καλύτερη μέθοδο για τη διακοπή του καπνίσματος αφού τα ποσοστά του ξεπερνούν το 80% σε αντίθεση με τις άλλες μεθόδους (τσίχλες, patch νικοτίνης, κ.α.) που δεν ξεπερνούν ούτε το 25%.

Το μόνο που χρειάζεται κάποιος είναι να είναι αποφασισμένος για αυτό το βήμα και θα εκπλαγεί όταν δει ότι τελικά ήταν ευκολότερο απ’ ό,τι νόμιζε.

Επιπλέον, το EX-program είναι καινοτόμο, πρωτοποριακό και πολύ αποτελεσματικό γιατί παρέχει προετοιμασίαενημέρωση και υποστήριξη, πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά τη συνεδρία του βελονισμού.

 ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Το πρόγραμμα ξεκινά με τον προγραμματισμό ενός αρχικού ραντεβού, κατά το οποίο θα γίνει η λήψη ενός ιατρικού ιστορικού που περιλαμβάνει τις υπάρχουσες ιατρικές παθήσεις, τυχόν φαρμακευτική αγωγή που λαμβάνεται, καθώς και εκτίμηση της ψυχικής κατάστασης  (ύπαρξη άγχους , στρες, αϋπνίας, κτλ.). Έπειτα θα γίνει εκτίμηση της βαρύτητας εθισμού στη νικοτίνη και μέτρηση του εκπνεόμενου μονοξειδίου του άνθρακα. Βάσει όλων αυτών των στοιχείων θα δημιουργηθεί το πρωτόκολλο βελονισμού που θα εφαρμοστεί καθώς και θα προγραμματιστεί η ημερομηνία που θα γίνει η συνεδρία βελονισμού.

ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ 

Η συνεδρία βελονισμού περιλαμβάνει βελονισμό σε σώμα και αυτιά (πρωτόκολλο NADA) και είναι εντελώς ανώδυνος. Οι περισσότεροι χαλαρώνουν τόσο, που πολλές φορές αποκοιμούνται κατά τη διάρκεια της συνεδρίας. Η διάρκεια της συνεδρίας είναι περίπου 1 ώρα και μετά το τέλος της, ο βελονιζόμενος αποχωρεί έχοντας ευχάριστη διάθεση.

ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Ακολούθως, δίνονται στον πρώην καπνιστή γενικές συμβουλές και ειδικό έντυπο υλικό το οποίο περιλαμβάνει:

  • – Συμβουλές με διατροφικά συμπληρώματα (π.χ. βιταμίνες) που είναι απαραίτητα για την αναπλήρωση των ελλείψεων που προκλήθηκαν από τη χρήση του καπνού (όπως π.χ. η βιταμίνη C)
  • – Συμβουλές για διατροφικές επιλογές που μειώνουν την επιθυμία για κάπνισμα
  • – Συμβουλές για διατροφικές επιλογές που βοηθούν στον ταχύτερο καθαρισμό (αποτοξίνωση) των οργάνων (π.χ. πνεύμονες) από τα κατάλοιπα και τις τοξικές ουσίες των τσιγάρων
  • – Γενικές συμβουλές κοινωνικής συμπεριφοράς για τις πρώτες 2-3 εβδομάδες μετά τη διακοπή καθώς και αποφυγής “παγίδων” που πιθανόν να μας έφερναν σε δύσκολη θέση με πιθανότητα υποτροπής
  • – Συμβουλές “άμεσης δράσης” σε περίπτωση στο μέλλον, μετά από μήνες ή χρόνια, υπάρξει κάποια στιγμή έντονη επιθυμία για κάπνισμα, λόγω της περίστασης – πχ. στην ταβέρνα με φίλους, μετά από κατανάλωση αλκοόλ, αφού είναι γνωστό ότι το αλκοόλ μειώνει τις “αντιστάσεις” μας και τη δυνατότητα να σκεφτούμε καθαρά και λογικά.

Σε αυτή την προσπάθεια, δεν είσαι μόνος!

Κάλεσε τώρα για ραντεβού!